PR & MARKETING στον Κλάδο της Υγείας
Η υγεία είναι το ύψιστο αγαθό και οι υπηρεσίες που την αφορούν θα πρέπει πρώτα από όλα να παρέχονται με ανθρωπιά, χωρίς δόλο ή προσωπικό όφελος.
Η διαχείριση του marketing σε αυτό τον κλάδο είναι πολύ ιδιαίτερη, ωστόσο υπαρκτή; και στον ιδιωτικό τομέα της υγείας δεδομένη έως αναγκαία.
Στον ευαίσθητο κλάδο της υγείας, δίδεται ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην οργανική απήχηση και τη δημιουργία περιεχομένου.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
-
Αρθρογραφία: οι ασθενείς σας μπορούν να σας γνωρίσουν διαβάζοντας πληροφορίες για θέματα υγείας που τους ενδιαφέρουν. Η ξύλινη γλώσσα με την επιστημονική ορολογία μετατρέπεται σε κείμενο κατανοητό και φιλικό, που κάνει τον ασθενή να νιώθει άνετα, να καταλαβαίνει και να εμπιστεύεται τον ιατρό που του εξηγεί.
-
Vectors/other posts: Κάποιες εξετάσεις, θεραπείες, ή απλές λειτουργίες του οργανισμού που είναι δύσκολο ή δυσάρεστο να αποτυπωθούν με λέξεις, ή που χρειάζεται να συνοδεύσουν ένα κείμενο ή μια παρουσίαση, μπορούν να πάρουν τη μορφή graphics και vectors, έναν πιο κατανοητό, απλό, συνάμα ευχάριστο τρόπο "κατανάλωσης".
-
Social Media: Με δημοφιλέστερα στον κλάδο το Facebook και το Instagram, ολοένα και περισσότεροι ιατροί δηλώνουν ενεργή παρουσία στα κοινωνικά αυτά δίκτυα. Ο ανταγωνισμός πλέον απαιτεί την παρουσία όλων στα social media.
-
Website: μπορεί τα social media να βρίσκονται διαρκώς στο προσκήνιο, όμως η ιστοσελίδα είναι μια σταθερά που στο υποσυνείδητό μας έχει μεγαλύτερη βαρύτητα και αξιοπιστία. Οι πληροφορίες που βρίσκει ο χρήστης στο website ενός ιατρού έχει τη μεγαλύτερη δυναμική από κάθε προβολή σε κοινωνικά μέσα. Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι SEO friendly, να παρέχει πλούσιο περιεχόμενο, καλογραμμένα κείμενα, φροντισμένες εικόνες. Όπως θέλουμε να είναι η αίσθηση του χώρου μας (το ιατρείο), θα πρέπει να είναι αντίστοιχα και ο ψηφιακός μας χώρος.
-
Έντυπα (ψηφιακά ή/και ηλεκτρονικά): Εξοικονομήστε προσωπικό χρόνο, δημιουργώντας έντυπα με πληροφορίες, οδηγίες, ιατρικές συμβουλές, με απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις, με όσα θα θέλατε να γνωρίζουν οι ασθενείς σας. Μπορείτε να το στέλνετε στο email τους ηλεκτρονικά, ή και να διατίθενται σε έντυπη μορφή στο σαλόνι αναμονής.
Από εκεί και πέρα η δημιουργικότητα και οι ιδέες είναι ανεξάντλητες. Μπορούμε να δημιουργήσουμε μαζί ενημερωτικά banners ή displays, ενημερωτικά spots για την/τις οθόνη/ες του ιατρείου, ή βίντεο για το κανάλι σας στο Youtube, να μορφοποιήσουμε μια παρουσίαση σε powerpoint, ακόμη και να ανανεώσουμε τους χώρους του ιατρείου, τη σήμανση, τις επαγγελματικές κάρτες κ.ά.