top of page
Search

Content marketing και το περιεχόμενο μετράει!

Writer's picture: Alexia ZervoudiAlexia Zervoudi

Όλοι ακούμε για το περιβόητο content, για τους δημιουργούς περιεχομένου, για τα trends περιεχομένου... Αλλά οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν πλέον, ότι με τον όρο content, δεν αναφερόμαστε μόνο σε παραγωγή περιεχομένου, αλλά σε μια στρατηγική marketing. Ποια είναι αυτή η στρατηγική και γιατί πρέπει να της δώσουμε την απαραίτητη προσοχή;




Το Content Marketing ενδιαφέρεται κυρίως να συναρπάσει τον πελάτη μέσω πληροφοριών και ψυχαγωγίας, σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στην πώληση ενός προϊόντος. Φυσικά, το τελικός στόχος του είναι και πάλι η πώληση, αλλά σε ένα εκπαιδευμένο, πιο ώριμο και πιο σίγουρο αγοραστικό κοινό!


Από εμένα, είναι ένα τεράστιο ΝΑΙ!

 

Αρχικά, το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι τόσο καλό όσο η στρατηγική που το στηρίζει. Οι χρήστες είναι πλέον εξοικειωμένοι με τα marketing τεχνάσματα, αναζητούν πραγματκά ενδιαφέρον περιεχόμενο και γνώση. Πως μπορούμε να προσφέρουμε στο κοινό μας ένα καλό περιεχόμενο, που τελικός στόχος θα είναι να δουλέψει για την επιχείρησή μας;


Ποια στρατηγική θα ακολουθήσεις για ένα καλό, αλλά κυρίως αποδοτικό περιεχόμενο;

 

- Στόχους περιεχομένου που ευθυγραμμίζονται με τις επιχειρηματικές ανάγκες, λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ των χρηστών.


- Περιεχόμενο που ακολουθεί τη λογική του Content Funnel, δηλαδή, να αποτελεί ένα βήμα, σε μια σειρά ενεργειών που θέλουμε και έχουμε σχεδιάσει να κάνει ο χρήστης. Το περιεχόμενο είναι αυτό που θα καθοδηγήσει το ταξίδι του χρήστη στην επόμενη ενέργεια, πχ εγγραφή σε ένα newsletter, ή που θα τον φέρει πίσω για ένα επόμενο βήμα (πχ παρακολούθηση του επόμενου επεισοδίου tutorial με τελικό προορισμό κάποια αγορά).


- Εκστρατείες που περιλαμβάνουν διαφορετικές μορφές περιεχομένου, για διαφορετικές πλατφόρμες διανομής και σχετικό κοινό στόχο. Δεν μπορούμε να διανέμουμε το ίδιο περιεχόμενο σε Facebook, Instagram, TikTok, Youtube etc και στο website. Μπορεί η βάση να είναι η ίδια, όμως το κάθε μέσο μιλάει τη δική του γλώσσα! Ακόμη κι αν πρόκειται για βίντεο, θα πρέπει να υπάρχουν παραλλαγές. Μπορεί επίσης, ανάλογα το μέσο να αλλάζει και ο στόχος: Ο πρώτος στόχος είναι φυσικά το brand awareness, αλλά σε κάποια μέσα λειτουργεί καλύτερα το engagement και αλλού καλύτερα το converse.


- Videos, videos και πάλι videos: Όχι μόνο είναι το πιο ελκυστικό μέσο για τις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων, αλλά μπορεί να δώσει νέα πνοή σε πιο παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες, εμπλουτίζοντας ένα άρθρο σε blog για παράδειγμα! Τα βίντεο είναι πιο εύπεπτα από οποιαδήποτε άλλη μορφή Infotainment αυτή τη στιγμή, με επερχόμενα τα audio (πχ podcast).


- Εμπλέξτε το κοινό και αφήστε το να δημιουργήσει περιεχόμενο για εσάς: όσο περισσότερο μοιράζεστε, τόσο περισσότερο ενθαρρύνετε άλλους να συμμετάσχουν. Γίνετε πιο διαδραστικοί... Ζητήστε testmionals στα σχόλια, ζητήστε να ανεβάσουν περιεχόμενο για εσάς (UGC), να συμμετέχουν σε μια έρευνα, ή σε ένα παιχνίδι-ερωτηματολόγιο, ακόμη και με ένα απλό reaction. Είναι ουσιαστικά η online έκδοση της "διαφήμισης από στόμα σε στόμα".


Τέλος, μην ξεχνάς ότι θα πρέπει να έχεις μια συνέπεια και έναν προγραμαματισμό όσον αφορά τη συχνότητα που ανεβάζεις περιεχόμενο. Σκέψου πόσο σε απογοητεύει να περιμένεις το επόμενο επεισόδιο της αγαπημένης σου σειράς... κι αυτό να αργεί και να μην ξέρεις πότε θα δεις το sequel!


χχ

Αλεξία Ζερβούδη

32 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page