top of page
Small Green Plants

ΜΙΚΡΟ-ΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εάν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία επιχείρησης, είναι πιθανό πως ένα In house τμήμα marketing και δημοσίων σχέσεων σας προβληματίζει, καθώς τα έξοδα λειτουργίας ενός οργανωμένου τμήματος είναι αρκετά. Ωστόσο,  η  απουσία ενός επαγγελματία Marketeer έχει εξίσου σοβαρό "κόστος" για εσάς.

 

Η Α2Z μπορεί να υποστηρίξει ως εξωτερικός συνεργάτης για όλες τις marketing & pr ανάγκες σας. για μια οργανωμένη εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία, για μια σταθερή παρουσία ή μια μεμονωμένη καμπάνια, για τη αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σας σήματος κ.ά. 

Προσέγγιση

  • "Ψηφιακό Κατάστημα" ή αλλιώς website: Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η ιστοσελίδα μας είναι η ταυτότητά μας, ισοδυναμεί με το φυσικό μας κατάστημα και μας εκπροσωπεί δυναμικά σε όλους τους δυνητικούς πελάτες μας. Είναι πιθανό η επιχείρησή σας να είναι προσβάσιμη σε περιορισμένο κοινό, ή μόνο κατόπιν ραντεβού. Η σελίδα σας στο Ίντερνετ όμως, μπορεί να είναι προσβάσιμη σε ανεξάνλτητο αριθμό ανθρώπων. Θα πρέπει λοιπόν να έχει ένα φιλικό προς το χρήστη look and feel, την αισθητική που συνάδει τη τη δραστηριότητα της επιχείρησης, να είναι χρήσιμη ως προς το περιεχόμενο, να εξοικονομεί χρόνο από "άσκοπα" τηλεφωνήματα ή e-mails και φυσικά, να είναι SEO Friendly, ώστε η Google να γνωρίζει ότι είμαστε κι εμείς εκεί! 

  • Google Ads: Το "ηλεκτρονικό" μας κατάστημα έχει μεγάλο ανταγωνισμό και μπορούμε μέσω Google Ads να χτίσουμε στοχευμένες καμπάνιες, σε στοχευμένο κοινό, ώστε να βρούμε τους πελάτες που θέλουμε και να τους βοηθήσουμε κι εκείνους να μας βρουν. Η μισή δουλειά είναι η έρευνα και η σωστή μελέτη της καμπάνιας, καθώς και η μελέτη του budget που αξίζει να δαπανήσουμε σε αυτό. Τα υπόλοιπα, τα αναλαμβάνει η Google! 

  • Social Media: Είτε διαθέτεις άπλετο υλικό προς δημοσίευση, αλλά δεν βρίσκεις τις σωστές λέξεις... Είτε χρειάζεσαι να δημιουργήσεις περιεχόμενο... Είτε διαθέτεις το υλικό και το τις λέξεις, αλλά δεν έχεις το χρόνο... Η Α2Ζ θα αναλάβει τη διαχείριση των μέσων κοινωνικών δικτύων οργανώνοντας ένα μηνιαίο πλάνο δημοσιεύσεων. Θα παρακολουθεί τα στατιστικά και θα αναπροσαρμόζει στρατηγικά τη στόχευση, το timing και το ύφος των δημοσιεύσεων, χτίζοντας μεθοδικά ένα ισχυρό profile στα social media, με αντάξιο audience. 

  • Ενημερωτικά έντυπα/ Διαφημιστικά Φυλλάδια/ Υλικά POP: καταγράφοντας τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της εταιρείας, είναι πιθανό να προταθεί ο σχεδιασμός κάποιων διαφημιστικών υλικών ή η ανανέωση υπαρχόντων. 

  • Branding: Η εταιρική ταυτότητα είναι το Άλφα και το Ζέντ! Όλη η εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία μας θα πρέπει να είναι πιστή σε κάποιους branding κανόνες που θα ορίσουμε (ύφος, χρωματική παλέτα κλπ).Η σήμανση, τα επιστολόχαρτα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η υπογραφή στο email σας, οτιδήποτε αφορά την Επικοινωνία, πρώτα από όλα επικοινωνούν το ποιοι είμαστε και πως θέλουμε οι άλλοι να μας βλέπουν. Την πιστότητα στο σήμα, τις αρχές μας και τη φιλοσοφία της εταιρείας μας, φροντίζουμε να τη διατηρούμε και να την προωθούμε πάντα!

bottom of page